уторак, 27. децембар 2016.

Baci pogled unazad

Polako se približavamo kraju 2016. godine i vreme je za rekapitulaciju. Svako je ovu godinu video i doživeo na svoj način. Ja je vidim kao godinu ljubavi, radosti, novih spoznaja, izazova, bure emocija, tužnih događaja iz kojih izlazimo mudriji i jači...Zahvalna sam na svemu. Sve što se utkalo u ovu godinu, služilo je nečemu. Ove godine postala sam tolerantnija, počela sam više voleti sebe, gledati svet drugim očima, očima ljubavi. Shvatila sam da je život kratak i da ga treba živeti svaki trenutak punim plućima. Verovati u svoje snove je već pola uspeha. Svakim danom sam sve ponosnija na sebe, na svoj napredak, na svoj duhovni rast. Sve počinje od nas, svaka promena ima koren u nama samima. Mi je širimo dalje. Želim biti primer svojoj deci.


Prošle godine sam napisala tekst Dragi Deda Mraze... i verujte mi Deda Mraz zaista postoji. Deda Mraz mi je zaista ispunio sve želje. Radim posao koji obožavam, uz njega imam dovoljno vremena za svoju porodicu, za čitanje, učenje i usavršavanje kao i rad na sebi. Uz sve to stižem po malo i da vežbam. Najvažnije od svega, osećam zadovoljstvo i mir. Osećam da nisu drugi niti krivi niti zaslužni za moju sreću. Ja sam ta koja biram kako ću se osećati. Zato biram da se uvek osećam dobro...sjajno!
No uz Deda Mraza, jako je važno i ono što sami kreiramo kao svoju istinu. Deda Mraz je čarolija a ona postoji samo u životima onih koji u nju istinski veruju. Verujete li vi?

Ove godine sam ne baš redovno pisala u svoju Čarobnu knjigu ali i pored toga kreirala sam svoje snove, meditirala sam redovnije nego prethodne godine, sakupila novac da odem na seminar Ane Bučević, dobila fenomenalnu ponudu za posao, dozvolila sebi greške ali i uspehe. Naučila mnogo toga i svo svoje znanje podelila sa drugima. Ima li nešto lepše od toga?

Danas, kada smo na pragu 2017. godine mogu samo reći HVALA!. Hvala na svemu što me učinilo osobom kakva sam danas. Hvala svim ljudima koji su ove godine bili u mom životu, svim trenucima, šansama, svim padovima. Hvala i svima vama koji me redovno pratite i čitate moje tekstove. Sledeću godinu tek počinjem da kreiram i sigurna sam da će biti puna čuda i puna ljubavi. Ali o mojim kreacijama za iduću godinu...u narednom tekstu. :)