среда, 14. септембар 2016.

Dragi tata!

Dragi tata!
Za tvoj 66.rođendan želim da ti kažem jedno veliko HVALA!
Hvala za svu nesebičnu ljubav koju si mi dao, za svaki osmeh i toplu reč. Za podršku kada mi je trebala i savet kada nisam znala kojim putem bih krenula.
Hvala što si uvek uz mene i moju porodicu, što ti nikada ništa nije teško.
Hvala što si uvek strpljiv, što uvek nalaziš opravdanje za nestašluke svojih unuka. Hvala što si uvek bio i više od oca. Bio si duša.
Hvala što ne izigravaš muškarčinu, što zaplačeš kada osetiš tugu, što si mi pokazao da si čovek. Uvek si znao da me saslušaš.
Kada sam bila mala kupovao si mi kasete omiljene grupe, čuvao svojim telom kada je grmelo, tešio kada sam bila tužna. Razumeo si me i kada sam bila srećna i kada sam tugovala. Uvek si znao da me saslušaš.
Ušuškavao si me uveče u krevet i ljubio za laku noć. Hvala što si bdio nad mojim snovima.
Hvala za osećaj sigurnosti koji si mi pružao, za prelepo detinjstvo puno uspomena, za osećaj da sam tvoja princeza.
Hvala za svaki buket cveća koji si mi kupio za rođendan, za svaki minut posvećen samo meni.


Kažu da naše duše, pre dolaska na ovaj svet, biraju svoje roditelje. Ja verujem da je tako i znam da sam odabrala najboljeg oca za sebe i najboljeg dedu svojoj deci.
Zato ti još jednom od srca hvala!

Srećan ti rođendan i da nam poživiš još dugo, dugo,dugo...!

Voli te tvoja ćerka Tijana!

8.09.2016.