петак, 12. август 2016.

Moj sedmi dan blog izazova

Evo došao je i poslednji dan blog izazova o širenju radosti. Naravno ja nastavljam da osećam radost i širim je i dalje.

Ponekad, kada sam u društvu drugih ljudi, čujem priče kako im ništa ne ide od ruke, kako je život težak i mučan, kako ne znaju kako će pregurati do prvog... Ranije sam se upuštala sa takvim ljudima u raspravu, pokušavala ih ubediti da su u krivu a oni se branili kako sam ja u oblacima a oni realni. Želela sam da ljudima prenesem ono što znam, da je život sjajan, da ga mi kreiramo svojim emocijama i mislima a najviše uverenjima i privlačimo razna iskustva i izazove u svoj život. Ranije sam se i ja borila sa njima a sada se prepustim, znam da je to lekcija koju moram naučiti. Mrzela sam kada čujem da neko kritikuje nešto o čemu ništa ne zna ali više ne. Razumem ih, oni zaista nisu spremni da to shvate.

Više se ne trudim nikoga ubeđivati ni u šta. Rukovodim se onim: "Živi i pusti druge da žive". Svako od nas živi u svojoj realnosti i ona je za njega stvarnost. Ne delim više savete ako ih od mene niko ne traži iako moj unutrašnji glas viče: "Reci mu sve što znaš, pomozi mu da shvati!".Ne, neće shvatiti dok nije spreman, nisam ni ja. Samo bi bespotrebno rasipala svoju energiju. Znam da puno činim samim tim što oko sebe širim radost, što svojim primerom transformacije (koja još uvek traje) podstičem ljude da se zamisle oko mnogih stvari. Sigurna sam da više činim šireći ljubav i radost nego pokušavajući ubediti nekoga u nešto. Ne živim više čekajući da se desi ovo ili ono da bih bila srećna. Ja sam srećna sada. Živim sada, u ovom trenutku. Ne sutra, ne za pet godina. Sada i ovde!

Često čuje: "Biću srećan kad..." Svi nešto čekaju? A šta ako to što čekamo nikada ne dođe? Šta ćemo sebi na kraju svog životnog puta reći? 

Pinterest.com


Uživajte u svemu što imate, budite zahvalni, a usput kreirajte sve ono što želite. Želim vam život pun radosti, mira i zadovoljstva. Zaslužujete to!