субота, 06. август 2016.

Moj prvi dan blog izazova

Evo da malo pokrenem i kucnem koju pametnu na inicijativu drage blogerke Marine sa bloga Ritam dana. Ideja je da 7 dana širimo radost, pa evo da krenem.

Zaista se trudim u svakom deliću svog života pronaći i širiti radost. Radost i sreća su nešto što dolazi iz nas samih a ne spolja. Kada sam to shvatila, život mi se okrenuo naglavačke (u pozitivnom smislu). Jutro je najvažniji deo dana. Kako ga započnete očekujte da će vam takav biti ceo dan.

Preuzeto sa:stil.kurir.rs


Pa evo da vam približim jedan moj početak dana.

Jutra mi počinju sa osmehom i zahvalnošću na usnama. Još jedan divan dan mi je dat a uz njega u uputstvu za upotrebu piše: "Iskoristiti na najbolji mogući način!" Osećam da mi miris kafe iz kuhinje golica nozdrve. Mmmmm... Otvaram prozor i uživam u pogledu. Pitate se šta li to vidim? Moj prozor gleda direktno na put i jednu zgradu. Pitaćete se sad šta je tu toliko lepo? Lepo je što tu ima i jedna prelepa breza a na njoj nekoliko vrabaca koji me pozdravljaju svojim čarobnim cvrkutom. Pogledam u nebo sa koga me pozdravljaju Sunce ili kišni oblaci. Svejedno...volim ih sve. Ako je muž kod kuće pijemo kaficu zajedno a ako nije, pijuckam kafu uživajući u nekoj knjizi ili "Sensa" magazinu.

Moja deca polako ustaju, čavrljamo, smejemo se i dogovaramo kako ćemo provesti dan. Družimo se sa prijateljima, idemo u park, čitamo i maksimalno uživamo dok je još raspust.

Na kraju dana sednem u tišini i razmišljam koliko sam srećna jer imam sve te male, a tako velike stvari u svom životu.

Sinoć je moja mama otišla na put na kome će se zadržati oko mesec dana. Svi smo izašli da je ispratimo. Osetila sam tugu jer će mi nedostajati ali i neizmernu radost što je imam, što imam svoje divne roditelje. Mnogi ih nemaju ili su u lošim odnosima. Kada sam došla kući videla sam na netu da sam osvojila knjigu na poklon. Wow! Radost, radost, radost!!! Koliko nam je malo potrebno za sreću. Ona nam stalno kucka na vrata ali mi ne čujemo. Ona se krije u svakoj sekundi samo trebamo obratiti pažnju na nju. Posmatrajte, pratite znakove...ona jeć tu, stoji uz vas. Pozdravite je i osmehnite joj se. Ruku pod ruku i u novi dan! :)

Do sutra...