петак, 01. јул 2016.

Čeprkanje po svesti

Jutro je. Sedim, pijem kafu, surfam po fejsu i dođe mi misao. Davno sam pisala na blogu. Osećam veliku potrebu da iz sebe izbacim bujicu reči. Osećam potrebu da pišem, da se izrazim.Vrim film unazad o svom životu, prebiram po mislima, starim i novim uverenjima. Koliko se samo stvari u meni promenilo. Zaključujem.

Imam potrebu mnogo toga reći o sebi. O sebi kakva sam bila i o sebi koja postajem. Kao da ne nalazim prave reči ili se možda plašim da se vratim unazad. U glavi mi je bezbroj pitanja, zaključaka, odluka, želja. Odavno planiram da napišem knjigu ali nikako da krenem? Šta me sprečava? Još uvek tražim odgovor. Da li je pravo vreme? Mislim da uvek jeste. Sigurna sam da bi moja knjiga mnogima pomogla na putu samospoznaje. Zato, napisaću je. Sigurna sam. 

Razmišljam o tome kako vidim velike transformacije u svojoj svesti. Vidim velike transformacije u svesti mnogih ljudi. Svemir se pokrenuo. Mnogi su se okrenuli duhovnosti. To je sjajno. Jedino sam shvatila da samo sebi možemo pomoći i samo sebe menjati. Ne pokušavajte promeniti druge ako oni to ne žele. Okrenite se sebi. Biti prijatelj sa samim sobom je najveće i najiskrenije prijateljstvo. Priznati sebi sve svoje mane i krenuti u transformaciju je najveći poklon koji sami sebi dajemo. Mislim da je u svemu najteže doneti odluku i istinski verovati u sebe. Kada to postignemo, sva čuda su moguća. Kada krenemo od srca, od duše, skinemo okove razuma...postajemo moćni. Toliko moćni da ni sami sebe ne prepoznajemo. Ja sam to uradila. Učinila sam krupan korak, učiniću ih još. Sad znam koliko sam sebe kočila u nekim stvarima, ugađali svima, samo ne sebi.



Budite dobri prvo prema sebi, slušajte sebe, oslonite se na svoju intuiciju. Samo tako ćete biti dobri i za druge. Ispunjen život je samo onaj koji ste sami kreirali. Samo krupni koraci vas mogu otrezniti. Teški su. Ponekad izazivaju i suze. No, suze kad se izliju, ostaje mir. Ostaje spokoj u duši i mir sa samim sobom. Bez onog "Šta ako..." Samo veruj, duboko u sebi veruj i svet je tvoj.