среда, 18. мај 2016.

Međuljudski odnosi

Dragi moji pozitivci...
Jedna od tema koju ste tražili su međuljudski odnosi i kako ih poboljšati. Napisaću svoje gledište, a vi se možete složiti sa tim ili ne. Neko sam ko je još kao dete često bio pitan kako mogu preći preko nekih stvari, oprostiti, zaboraviti? Hm...Nisam znala odgovor. Jednostavno nisam volela biti u svađi sa ljudima čak i kada su me namerno povređivali. Ljudima koji su me nenamerno povredili sam vrlo brzo i lako praštala a onim drugima sam jednostavno okrenula leđa. Nisam želela da se bavim njima. 

Kada sam odrasla, imala sam situacije kada sam osećala bes, ljutnju, zavist, plakala i pitala se zašto mi se sve to dešava. Tada nisam znala ovo što danas znam. Nisam znala za zakon privlačenja i da sam sama kreator svog života. Danas kada to znam, nikoga za ništa ne krivim. Gledam sve ljude drugim očima, kao svoje prijatelje, učitelje, srodne duše. Svako ko uđe u naš život, tu je s razlogom. Nije bitno da li je tu bio jedan dan ili par godina. Oni su tu zbog nečega, mi u njihovim životima takođe. Kažu da u svoj život privlačimo ljude iste vibracije kao što je naša. Onda se zapitajte zašto je neko tu uz vas? Možda da vas nečemu nauči, možda da vam pomogne, a možda da vam pruži ljubav. Zato, volite ljude oko sebe. Čak i onog ko vam čini loše stvari, jer vas time nešto uči. Pokazuje vam vašu vibraciju ili ukazuje da nešto trebate menjati u životu. Zapitajte se i zašto su ti ljudi takvi? Da li su tako rođeni? Nisu. Ne osuđujte ih. Oni su samo željni ljubavi. Vi im je pružite. 

Naravno da ne mislim da se morate družiti sa ljudima koji vam ne prijaju ali ih nemojte mrzeti. Ako dođe do rasprave, pokušajte mirno reći svoje mišljenje, bez gneva, bez potrebe da nekog ponizite i uvredite. Nećete tako biti "veći". To je samo vaš ego koji se bori za prevlast. Ako je moguće, ne ulazite uopšte u raspravu. Upitajte se da li više volite da budete u pravu ili u miru. Mislim da je biti u miru mnogo važnije. Osećaćete se opušteno i rasterećeno. Budite ono što jeste, a to je ljubav!