недеља, 29. мај 2016.

Dan sa Anom Bučević

Konačno nađoh malo vremena da sednem i napišem vam par reči o seminaru Ane Bučević. Anu pratim vec oko 2 godine. Odmah mi se mnogo dopalo što je opuštena, jednostavna i što nesebično deli svoje znanje sa nama. Dugo sam je samo slušala a onda rešila da počnem primenjivati i neke tehnike. O promeni u svom životu u nekom drugom postu, a sad o seminaru.

Prošle godine sam imala veliku želju da prisustvujem Aninom seminaru ali se nekako nisu poklopile mogućnosti. Ove godine, negde u januaru, razgovarala sam sa jednom drugaricom i ona mi kaže kako bi volela da ide ali ne bi sama. Rekla sam joj kako ne znam hoću li imati novaca i onda se setim da je seminar tek u maju i da ću ga imati vremena sakupiti. Budući da dajem privatne časove engleskog, odlučila sam kad god mogu, odvojim malo za seminar. Tako je i bilo. Sakupile smo novac, prijavile se i juhuuu...idemo!Brojale smo dane. Konačno, dan seminara. Jutro prelepo. Sve je govorilo da će ovo biti nezaboravan dan.

Tako je i bilo. Ne mogu rečima opisati osećaj kada smo stigle u hotel "Park".Tu se već među nama prisutnima osećala meverovatno pozitivna energija. Moram naglasiti da je Ana veliki profesionalac i da je počela seminar tačno u minut i tako ga i završila. Na žalost nismo se uspele ubaciti u prve redove pa sam, budući da sam niska, virila između glava ali sam uspela da je vidim. Na stranu to, uspela sam da je čujem, ali zaista čujem. Na bini mala žena, a tako velika, tako zrači i pleni. Ono što me oduševilo je njen komentar kada je jedna žena ustala i rekla da je voli. Odgovorila je: "Ne, ne volite vi mene. Vi volite ono što ja u vama budim!". Wow, koliko je to bilo jako. Tada sam shvatila da je to zaista tako. Mi zaista volimo ono što ona u nama budi. 

Za vreme seminara, zaista smo osetili šta znači živeti u trenutku. Čini mi se da smo svi bili u trenutku, pažljivo je slušali i upijali sve što je rekla. Živeti u sadašnjosti je nešto veoma važno. Često ljudi govore "Biću srećan/na kada..." a ne shvataju da i kada dođe "kada" biće "sada". Sve je u SADA! Saša je isto ispričao svoje iskustvo sa karcinomom. Mislim da je mnogima koji imaju to iskustvo, pomogao u spoznaji koliko je do nas samih. Oduševilo me saznanje da ću u momentu "smrti" biti pitana želim li otići i da će to biti samo moj izbor. Mi dolazimo po iskustvo na ovu planetu ali mi svesno možemo to promeniti ako želimo. Sve je na nama. 

Nešto što me je baš razdrmalo je rečenica "Ljudi kojima ste okruženi su odraz vaše vibracije". Tada sam shvatila koliko još moram raditi na sebi. Ljudi koji me okružuju su i na niskoj i na visokoj vibraciji. Ima ih raznih. No svesna sam da je ovo putovanje i da ceo život radimo na sebi. To je sjajno! Rečenica koju sam takođe zapamtila je da nije poenta samo misliti pozitivno. Mnogi misle da je loše imati "loše"dane. Nije. Važno ih je samo prihvatiti, proživeti i otpustiti. Budite svesni misli. Prihvatite da imate i loše misli.

Jedna od najmoćnijih stvari je zahvalnost. Budimo zahvalni na svemu što imamo i ništa ne shvatajte zdravo za gotovo. Kada bi nam neko rekao da ćemo se ujutro probuditi bez svega na čemu nismo bili zahvalni, svi ljudi bi počeli pisati kilometarske tekstove zahvalnosti. Inače se često pitamo na čemu bi mogli biti zahvalni.

Događaj koji ću pamtiti je iznenađenje za Anu koje smo priredili. Na fb je postojala tajna grupa nas koji idemo na seminar u Novi Sad i dogovorili smo se da, kada počne drugi deo seminara, ugase svetla i krene muzika pesme Nine Badrić "Za dobre i loše dane". Ta pesma je Anu dizala sa dna pre par godina. Muzika je krenula, mi smo svi ustali i pevali. Ana je bila oduševljena, krenule su suze. To je bio poseban osećaj. Što bi ona rekla: "Naježila sam se!" Energija na vrhuncu!

Kasnije smo meditirali. Neki po prvi put. Sjajno! Ljudi su postavljali pitanja, mi upijali Anine odgovore, slušali tuđa iskustva. Sve u svemu, vredelo je svakog uloženog evra. Žao mi je samo što se nisam uspela slikati sa njom ali bila je velika gužva i nisam se htela gurati jer se zaista nije mogla sa svih 500 ljudi slikati.

Šta reći sem da svima preporučujem Anin seminar od srca i zahvaljujem Ani na svemu što nam nesebično pruža a to nam sve služi da spoznamo ko smo i podigne nivo svesti.

Sve vas ljubim i želim predivan dan!