понедељак, 29. фебруар 2016.

Izazov #6

Stigosmo i do poslednjeg izazova. Nadam se da prvih pet izazova uspevate održati u vašem životu i da ih bar povremeno praktikujete.  Izazov broj šest je nešto što objedinjuje sve, ceo vaš život, vaše biće, a to je rad na sebi. Vaš duhovni rast je nešto što vam donosi najviše dobrobiti.Kako to postići?

Kao prvo bih vam toplo preporučila meditaciju. Mnogi će na ovo odmahnuti rukom i reći da je glupost. Ok, njihovo pravo. No molim vas samo da ne odmahujete rukom ako nešto niste probali. Kada probate, možete reći da vam prija ili ne. Sigurna sam da hoće. Tempo života je takav da svi negde žurimo i jurimo. Misli nam prolaze kroz glavu  munjevitom brzinom i ponekad nam se čini da nam mozak ključa. Zato je jako važno svaki dan naći 15 min. da budete u tišini. Sami sa sobom. Sedite ili lezite i svesno opustite svaki deo tela. Pokušajte da ne razmišljate o ničemu. Ne razmišljajte koliko morate platiti račune, koje sve obaveze još imete, o sudovima koje morate oprati...Samo se opustite i prepustite. To je vaših 15 min. koji vam pripadaju i na koje imate pravo. Ako vam prija možete pustiti i neku laganu muziku. You Tube je prepun melodija za meditaciju. Imate i vođene meditacije ako vam više prijaju. Ne očekujte da ćete se odmah moći opustiti i da će vam glava biti prazna. Za to je potrebno vreme. Samo ne odustajte. Ako vam se dogodi da vam se roje misli, obratite pažnju na njih i pustite ih da odu. U toku meditacije ćete steći onaj mir, čuti svoj sopstveni glas i spoznati ko ste zaista. 



Moja deca već znaju da mama meditira i kada kažem da ne ulaze u sobu pola sata oni to poštuju. Takav je dogovor. Od malena uče da je meditacija sastavni deo života. Zato ako imate decu, pokažite primerom koliko je važno naći vreme za sebe. 

Takođe vam od srca preporučujem da uzmete jednu svesku. Neka bude po vašem ukusu. Izaberite baš onu koja se vama dopada. Takođe i olovku. Neka to bude vaša Čarobna knjiga. Svaki dan pišite u nju. Pišite život kakav želite živeti. Pišite sve svoje želje kao da su se već ostvarile, kao da to već živite. Neverovatne stvari će se desiti. Verujte! Nemate šta izgubiti. Možda vam deluje glupo ali da li je bolje probati i uveriti se da deluje ili odmah nešto odbaciti. A šta ako je istina, ako deluje? Probajte. Dok pišete osetite radost kao da se već sve ostvarilo, oživite reči. Uživajte pišući!



Jedna od stvari koje su meni pomogle u mom duhovnom razvoju je i Reiki. Reiki je nešto što je meni pomoglo da počnem intenzivnije raditi na sebi. Bio mi je vetar u leđa, nešto što me pokrenulo. Počela sam raditi na sebi pre par godina ali od kako sam postala Reiki praktičar sve je počelo da se intenzivnije dešava. Reiki mi pomaže da održim balans, energiju i pozitivan stav prema životu. Ako imate priliku da isprobate Reiki tretmane slobodno se upustite u tu avanturu jer vam može samo dobro doneti.


Želim vam prijatan dan!