недеља, 14. фебруар 2016.

Izazov #4

Evo me dragi moji posle malo duže pauze. Imala sam mnogo obaveza i nisam stizala da pišem. Nedavno sam rekla prijateljici kako kod mene ili nema posla ili ne mogu da se sastavim koliko ga ima. E sad...čovek nikad nije zadovoljan. :) U svakom slučaju, bolje kad ga ima. Trenutno radim u školi, menjam koleginicu koja predaje srpski i budući da sam ja učiteljica ni malo nije naivno. Gramatika je dosta teška i moram se zaista dobro pripremiti za časove. Uz to držim privatne časove engleskog za osnovce jer mi je to jedini prihod u periodu kad ostanem bez posla. Odnedavno sam počela da radim pri jednom udruženju radionice za predškolce i prvake. Obožavam da radim s malom decom. Prosto uživam! No i za to je potrebno vreme, osmisliti i pripremiti sve što treba. Ukratko, ne dižem glavu. Osetila sam da sam mnogo umorna. Pada mi imunitet, počinje grlo da me boli i kašalj me uzima pod svoje. Iscrpela sam se jer sam po prirodi vrlo odgovorna osoba i dajem se uvek 200%. To se ponekad odrazi na naše zdravlje. Zašto ovo pišem? Zato što je jako važno pronaći balans, prikočiti kad treba i naći vreme za odmor, hobi...

Juče sam došla kući nakon završenih radionica i osećala sam se veoma ispunjeno i zadovoljno. No osećala sam i umor i iscrpljenost. Samo sam se uvukla pod ćebe i gledala tv. Bez pritiska u glavi, bez opterećenja šta sve moram da uradim. Samo sam ležala i uživala. Obećala sam sebi da ću ova dva dana vikenda posvetiti sebi i onome što volim. E zato pišem ovaj blog. Obožavam da pišem i to me opušta. Nebitno ko čita i da li iko čita. Naravno da je svakom blogeru to važno. Meni je takođe. Ali u tom momentu kad pišem tada se osećam sjajno. Taj momenat je važan. Momenat u kome mi uživamo i kada zaboravimo na vreme. Kada radimo ono što volimo bez obzira jesmo li plaćeni za to. Takođe uživam u knjigama. Nikada mi nije žao dati novac za dobru knjigu. Nešto što će me inspirisati.

Izazov #4 koji vam dajem je baš taj...da nađete neki hobi, nešto što vas opušta i u čemu uživate. Uz pravilnu ishranu, fizičku aktivnost i posao koji volite, hobi je izuzetno važan. To može biti bilo šta. Nešto što će vam napuniti baterije i staviti osmeh na lice. Pletite, sadite cveće, čitajte knjige, pišite, pravite kolače, fotografišite, pravite nakit, popravljajte auto...šta god vam čini zadovoljstvo. Videćete kako ćete se dobro osećati.



Razmislite šta je to što volite i krenite, makar jednom nedeljno. Videćete razliku. Pišite mi kako napredujete sa prva tri izazova i šta vam je hobi. Volim da čujem tuđa iskustva. 

Želim vam prijatnu nedelju!