субота, 02. јануар 2016.

The story of my life

Evo dragi moji, dočekali smo i ovu 2016. godinu. Kao i svake godine, na početku pravimo planove i donosimo odluke. Neke od njih realizujemo, neke ne ali je važno planirati. Neki prošlogodišnji planovi su mi ostali nerealizovani. Neki jer je tako valjda bilo bolje za mene u tom trenutku, a neki zbog mene same. Nisam se dovoljno potrudila. Sada, na kraju 2015., setih se rečenice "Danas je moglo biti tačno godinu dana od neke tvoje odluke!" Onda pomislih kako sam planirala da počnem vežbati i zdravije se hraniti. Što se ishrane tiče tu sam napravila mali pomak ali ne koliko sam zaista želela. Uvela sam smoothie od voća i povrća u ishranu ali je dosta toga i nezdravog ostalo u upotrebi. Vežbanje je ravno nuli. Ono što sam realizovala je da sam završila kurs engleskog jezika B1 nivo i u planu je da nastavim B2. Više sam vremena provodila sa decom, obnovila pisanje bloga. Posao za stalno još nisam uspela da realizujem ali sam imala mnogo zamena i vrlo malo perioda kada sam govorila: "Ne radim!" Na vidiku su i razne ponude, projekti, imam mnogo planova i ove godine i sve u svemu zadovoljna sam i srećna a to je najbitnije. Tome svi težimo zar ne?

Kažu da po zakonu privlačenja treba da govorimo kao da se nešto već ostvarilo pa ću tako i ja sada pokušati sebe i svoj život da vidim 31.12.2016. Pa da počnemo...
  1. Ishrana - Hranim se zdravo. Svakodnevno jedem mnogo voća i povrća a slatkiše i grickalice sam smanjila na najmanju moguću meru. Pijem mnogo vode, biljnih čajeva i limunade. Testeninu i meso jedem povremeno.
  2. Vežbanje - Vežbam bar 3x nedeljno. Kombinujem jogu, tae bo i zumbu. Osećam se fenomenalno.
  3. Posao - Radim posao (poslove) koji volim i koji me ispunjava. Moj rad je cenjen i donosi mi odličnu zaradu. Svakodnevno mi se ukazuju nove prilike.
  4. Hobi - Uspešna sam blogerka i imam mnogo pratilaca. Pišem prvenstveno zbog svog zadovoljstva ali moji tekstovi i drugima služe kao inspiracija, ideja, pokretač. Imam mnogo vremena da čitam knjige koje obožavam. 
  5. Porodica - Provodim dosta kvalitetnog vremena sa svojom porodicom. Čitamo knjige, pravimo kolače, idemo u pozorište i bioskop, igramo društvene igre, pevamo, crtamo,...
  6. Duhovni rast - Redovno radim Reiki autotretmane. Reiki je svakodnevno u mom životu, pomaže mi da budem najbolja verzija sebe. Svakodnevno meditiram i tu nalazim odgovore na mnoga pitanja. Svakodnevno pišem priču svog idealnog života u svoju čarobnu knjigu.
  7. Odnosi - Nalazim vreme za svoje prijatelje i roditelje. Uvek se mogu na mene osloniti. Onima koji su me povredili, opraštam. Kojima je potrebno, pomažem.
  8. Ja - Srećna, ispunjena i zadovoljna. Puna ljubavi za sve oko sebe. Nesebična, zahvalna i otvorena za nove mudrosti. Pokretač i primer drugima. Svakodnevno nosim osmeh na licu i radost u srcu.

Predlažem da svako od vas napiše kako vidi sebe na kraju ove godine. Pišite, kreirajte, maštajte. Imate pravo na to jer to je vaš život.
Dragi moji, od srca vam želim sve najlepše u Novoj 2016. godini!

PS. Uskoro jedan izazov :)