недеља, 24. јануар 2016.

Izazov #3

Dragi moji, evo nas kod još jednog izazova. Kako idu prva dva izazova? Ako ste ih preskočili možete ih pročitati ovde...Izazov #1 i Izazov #2. Ove nedelje nastavljamo dalje. Moj sledeći cilj u ovoj godini je bio posao. Moje ciljeve možete pogledati u postu The story of my life.

Posao...Moja večna tema. Kada god neko spomene želje ja pomislim na posao. Često sebe prekorim jer bi trebalo na prvom mestu da mi bude zdravlje. Mnogima od nas se zdravlje podrazumeva sve dok se ne probudimo i neko nam kaže da smo bolesni. Zato dragi moji, zdravlje pa sve ostalo. Al ipak moja večita tema oko koje se stalno vrtim je baš posao. Zašto?

Još kao student sam želela da se osamostalim i da sama zarađujem. Od 100 kandidata koji su konkurisali u jednoj parfimeriji, ja sam bila izabrana. Nisam mogla da verujem kada su me nazvali i saopštili da sam primljena. Učila sam i radila. U međuvremenu sam diplomirala i postala profesor razredne nastave. No nisam uspela da se zaposlim u struci. Doći u školu je bilo teže nego što sam mislila. U međuvremenu sam se udala i rodila prvog sina. Prihvatala sam poslove isto tako na kratko po parfimerijama i sl. dok jednog dana nisam uspela da uđem u školu na kratku zamenu. To je bilo 2007. godine. Da ne dužim...od tada pa sve do dana današnjeg ja radim kao povremena zamena po školama. U međuvremenu sam rodila i drugog sina. Za sve ove godine sam videla i čula sve i svašta. Nervirala se i plakala kada sam videla nepravdu i ćutala. Išla sam dalje u nadi da će neko ipak znati da ceni moj trud, rad i zalaganje. Verovala mnogima i razočarala se u mnoge. Milion puta želela da odustanem od poziva i odem drugim putem a onda se opet vraćala jer volim to što radim i jer još uvek verujem da će neko ipak videti moj rad, volju i želju. Nakon svih tih nerviranja, suza i stalnog pitanja zar ja nisam dovoljno dobra...naišla sam na neke knjige,filmove,...Iz njih sam mnogo toga naučila. Naučila sam da meditiram, da ono što drugi misle o meni je samo njihovo mišljenje a ne ono ko sam ja zaista, da vizualizujem i afirmiram. Naučila sam da volim sebe i da neću biti srećnija ako imam stalan posao. Sreća je u nama. To je stvar odluke. Možda je posao neka sigurnost ali šta je danas sigurno? Naučila sam da uživam u malim stvarima i budem zahvalna za ono što imam u životu. U moj život je ušetao i Reiki koji mi pomaže da se dovedem u balans.

Zašto vam sve ovo pišem? Jer nakon svih iskustava, ja sam izašla jača. Naučila mnoge lekcije. Sada radim sa uživanjem svoj posao iako još uvek nemam stalan posao, samo povremene zamene. Ali u čemu je stvar? Oko mene je sve više ljudi koji vide moje zalaganje i prepoznaju moju ljubav prema ovom pozivu. Javljaju se razne mogućnosti, otvaraju se mnoga vrata. Otkrivam kod sebe i neke druge stvari koje volim i u kojima uživam kao što je i ovo blogovanje. Počela sam raditi neke radionice za decu, dajem privatne časove engleskog,...

Izvor: Kurir.rs


Zato da se vratimo mi ovom našem izazovu. Svi vi koji radite posao koji ne volite ili ga volite ali niste dovoljno cenjeni tamo gde radite, unesite ljubav u posao i radite ga tako kao da je sve savršeno. Pokušajte da ne vidite negativne stvari već samo lepe. Iz svih situacija izvucite ono najbolje. Ono manje lepo posmatrajte kao usputne lekcije i naučite nešto iz toga. Zanemarite zle komentare i nemojte vrteti negativne misli po glavi i preispitivati nečije reči i postupke. To truje samo vas. Ako želite da promenite posao, promenite ga. Nemojte dati otkaz ali radite na tome da nađete nešto drugo. Uz sve to dobro će doći  neki hobi ali o tome drugi put.

Znači dajte sebi zadatak da narednih nedelju dana svakodnevno obavljate posao sa mnogo ljubavi i kontrolišete negativne misli. Nemojte dopustiti da vam život prođe u nervozi i brigama.Budite opušteni, nemojte brinuti, samo radite s ljubavlju. Videćete kako će vam dani biti lepši i spunjeniji. probajte. Ja jesam i zaista uživam u svemu što radim.

Javite kako vam ide i ne zaboravite na vežbanje i smoothie. :)

Želim vam predivnu nedelju!