недеља, 17. јануар 2016.

Izazov #2

Dragi moji kako ide Izazov #1? Meni sjajno. Svakodnevno uživam u smoothie-u i osećam se baš fresh. Sledeći cilj koji sam sebi postavila u The story of my life je bio vežbanje. Fizička aktivnost je mnogo važna za naš organizam, za naše telo. Kada vežbamo, naše telo postaje snažnije, mišići jači i vretenastiji, naše ćelije se pune kiseonikom, sve se nekako pokrene i mi se osećamo fantastično. 

Gde ljudi greše kada počinju da vežbaju? Često odlažu pa govore da će od sutra, od ponedeljka, od sledećeg meseca,...i taj dan nikad ne dođe. Danas sam baš umoran/na, nešto me mrzi, imam još milion drugih obaveza, nemam vremena ili novca da idem negde da vežbam,...i tako iz dana u dan. Zatim, često se dešava da sebi zadamo previsoke ciljeve odjednom. Recimo kažemo da ćemo vežbati po sat vremena 5 dana nedeljno. Kada prvog dana padnemo na nos ili eventualno sledećeg, govorimo sebi kako nije to za nas i odustajemo. Ušuškamo se pred televizor sa činijom grickalica i tablom čokolade i pomislimo kako je to pravo uživanje a ne mučiti se vežbajući. Nismo ni svesni šta radimo našem telu. Zato je važno ići korak po korak.

Zadajte sebi cilj da vežbate za početak 3x nedeljno. Biće više nego dovoljno. Neka to bude u početku 15 min. Kada osetite da bez prevelike zadihanosti odradite tih 15 min. povećajte minutažu za 5-10 min. Pratite svoje telo i nećete pogrešiti. Ja lično obožavam zumbu i tae bo ali mi ponekad baš prija joga. Vi odaberite ono što vama prija. You Tube je prepun video klipova, pronađite nešto za vas. Ja vam stavljam par predloga a vi odaberite ono uz čega uživate.





Javite kako napredujete i ne zaboravite bar jedan smoothie na dan :) Uskoro Izazov #3!