недеља, 06. децембар 2015.

Upoznajte me...

Nedeljno je popodne. Ručak je završen, samo još sudovi čekaju da ih neko opere. Dok oni čekaju muž gleda film, deca se igraju a ja dobih inspiraciju da nešto napišem. Ovih dana malo,malo naletim na neki blog sa temom "Upoznajte me". Ovo je pokrenula Nina, blogerka sa bloga Fashion Over The Rainbow a meni se baš dopalo pa reko ajd da se priključim. Evo da vam se predstavim kroz nekoliko pitanja...

Da li si dobila ime po nekome?
Hm...ne.Trebala sam biti Tatjana, Tanja ili Tijana i ispala Tijana. Moram priznati da sam zadovoljna imenom. Mama i tata su mi pričali da bih se zvala Zlatko da sam bila muško. Sreća pa sam žensko. :)
Kada si plakala poslednji put?
Ne sećam se, zaista. Verovatno davno.
Da li imaš decu?
Da. Imam dva sina. Oni su moj ponos, moja bezgranična ljubav, moja radost.
Da si neka druga osoba, da li bi bila prijatelj sebi?
Da, bila bih.
Da li imaš grižu savesti?
Ponekad ali ne često. Ne smatram da sam bezgrešna ali griža savesti nam ne donosi ništa dobro, samo krivicu a ona je vrlo loša po naše zdravlje. Ako shvatim da sam pogrešila pokušam ispraviti grešku, a ako ne...idem dalje i učim iz svojih grešaka. One su nam često lekcije.
Da li voliš rukopise?
Da. U školi sam imala vrlo lep rukopis koji sam na fakultetu, hvatajući beleške, totalno iskvarila. Sad mi je jasno zašto doktori tako ružno pišu . :) Kada pišem polako znam lepo pisati ali često žurim i onda to bude kako bude. Mada zaista uživam u lepom rukopisu i volim da čitam tekst estetski napisan.
Koji je tvoj omiljeni slatkiš?
Auuuuu...krempita, šnenokle, plazma torta, urmašice,čokolada, eurokrem,...ma ne bi stalo da sve napišem.
                                                                        Izvor: Pinterest


Šta prvo primetiš na ljudima?

Osmeh i ponašanje. No uglavno osetim energiju kojom zrače.
Koje su ti boje oči?
Zelene.
Omiljena serija?
"Prijatelji", "Sex i Grad", "Sinđelići", "Bolji život", "Andrija i Anđelka"...


                                                                       Izvor. Pinterest

Leto ili zima?

Leto, definitivno!
Koliko si najdalje bila od kuće?
Najdalje sam išla do Bečića, znači oko 600-650km.
Zagrljaj ili poljupci?
I jedno i drugo.
Da li imaš specijalan talenat?
Imam talenat za pisanje, podučavanje, engleski jezik. Možda još neki ali mi sad ne pada na pamet. :)
Gde si rođena?
U Subotici.
Koji su tvoji hobiji?
Pisanje i čitanje.
Da li imaš kućnog ljubimca?
Nemam.
Omiljeni film?
"Tesna koža", "Sam u kući"....generalno volim komedije i ljubavne filmove.

                                                                        Izvor: Pinterest


Koje boje ti je auto?

Metalik siv.
Šta si želela da budeš kada porasteš?
Novinar, glumica ili psiholog ali eto ispadoh učiteljica :)


I to bi bilo to. Ako vas zanima još nešto o meni slobodno pitajte u komentaru. Drago mi je da smo se upoznali.

A sada idem da perem sudove jer kako mi se čini neće se sami oprati. A baš sam se nadala da hoće :)