субота, 12. децембар 2015.

Life never sleeps

Dok mi se miris toplog čaja vijori oko nosa, sedim i razmišljam kako sam baš davno bila bolesna. No sustiglo me. Šta je, tu je. U grlu žeravica, pluća otkidaju od kašlja, uši začepljenea u nosu zastoj. To nije moje prirodno stanje. Navikla sam da non stop nešto radim a moj organizam mi šalje signale da usporim, da legnem i odmorim. Da, moramo slušati signale koje nam telo šalje. Preterala sam poslednje 3 nedelje. Radila sam u jednoj školi na zameni a uz to držala i privatne časove kod kuće. Poslednju nedelju me već virus oborio ali sam ipak išla biciklom na posao da bih uveče na vreme stigla kući jer imam čas. I sad plaćam danak. Sama sam to izabrala zar ne? Stariji sin se izvukao i ne kašlje više ali smo zato moj mlađani i slađani još bolni. E od sutra ćemo nas dvoje da leškarimo, mazimo se i pazimo. E to je ono pravo...naći u svemu "lošem" nešto dobro. Ovaj virus mi kaže "Uspori!" i daje mi priliku da napunim baterije, da se uvijem u ćebence sa mojim malenim, ljubim mu slinavi nosić i čitam bajke. Taman da se oporavimo do praznika.

Setih se jednog natpisa koji sam nedavno videla na jednom kiosku. Pisalo je "Life never sleeps". I zaista, život nikada ne spava. Uvek se nešto dešava. Neko se smeje, a neko tužan, neko je zdrav, a neko bolestan, neko peva, a neko plače,...Sve je to život. Pitanje je samo kako ćemo mi gledati na njega i njegove izazove. Hoćete li biti ljuti što ste se razboleli ili zahvalni što ste dobili lekciju da prikočite i priliku da uživate u trenucima sa decom ili uz dobru knjigu? Šta god da odlučite život ide dalje, ne osvrće se na vaše kukanje. On vas tera da idete dalje, uvek jači i iskusniji. Hoćete li život provesti kukajući ili ćete preduzeti korake? Opet je odluka na vama. Na "probleme" gledajte kao na lekcije. U svakoj situaciji pronađite nešto lepo, nešto što vam služi jer život nema reprizu. Zato nabacite osmeh, skuvajte kafu, uzmite dobru knjigu i recite sebi "Ja mogu sve što poželim!"

  Izvor: Pinterest