четвртак, 24. децембар 2015.

Dragi Deda Mraze...

Gledam svoju decu kako pišu pismo Deda Mrazu. Filip je već velik i on zna da poklone kupuju mama i tata ali Marko je mali i još ga puštamo da veruje u čaroliju zvanu Deda Mraz. Njih dvojica zajedno pišu, dogovaraju se šta će da "poruče" od Deda Mraza i unapred se raduju. Gledajući njih poželeh i ja da napišem pismo. Zašto i ja ne bih verovala u Deda Mraza? Zašto ne bih nešto poželela?
Pa da pokušam. Možda mi se i ostvare želje.

Pre tri godine sam pisala tekst Novogodišnje odluke i neke odluke sam sprovela u delo, a neke ne. Verovatno se to i vama dešava. Nemojte kriviti sebe zbog toga. Donesite odluku ponovo i možda se baš ovaj put realizuju.Od svih tadašnjih odluka realizovala sam: 

  • Početi se zdravije hraniti. (delimično)
  • Raditi na svom usavršavanju.
  • Svaki dan naći malo vremena za sebe.
  • Više kvalitetnog vremena provoditi sa svojom decom.
  • Više uživati u životu a manje se nervirati.
1. Dragi Deda Mraze pomozi mi da ove godine realizujem sve planove.

2. Želela bih da mi doneseš posao koji ću obožavati, u kom ću uživati a usput odlično zarađivati.       Posao u kome ću biti uspešna i gde će ceniti rad i trud.   

3. Volela bih da mi ove godine doneseš više vremana za čitanje knjiga. Obožavam da čitam a          često ne stižem.  
 
4. Donesi mi i malo volje da počnem da vežbam. Barem kod kuće uz video klipove. Opet je bolje        nego ništa.

5. I na kraju pokloni mi snagu i mudrost. Pomoći će mi da u teškim trenucima vidim svetlo na              kraju tunela, naučim lekciju i iz svega izađem jača, dignute glave i sa osmehom na licu



Nadam se da moje želje skromne i da ti neće biti teško da mi ih ispuniš. Ja ću se potruditi da sve darove primim na pravi način i uložim i svoj trud u realizaciju. 

Molim te još samo nešto. Podari svim ljudima ovog sveta ljubav u srcu, mir u duši i svetlost u oku. Pomozi im da spoznaju da su svi divni i vredni svakog dobra na ovom svetu. Reci im da vole sebe baš takvi kakvi su. Svet će biti lepši.

Hvala Deda Mraze unapred jer sam sigurna da ćeš mi ispuniti sve želje!