петак, 15. мај 2015.

Omiljena fotografija

U sredu sam imala čas engleskog i od teacherke smo dobili zadatak da napišemo sastav na temu "Moja omiljena fotografija". Hm...bilo je teško odlučiti se koja je omiljena u moru baš dragih.Svaka mi je važna na neki način.Nakon prelistavanja fotografija naletela sam na jednu relativno svežu. Ta mi je posebno draga a evo i zašto...


Ova fotografija je nastala ove godine za moj rođendan. Bila je nedelja i pošto je moj muž radio mama i tata su pozvali mene i decu na ručak.Kada smo došli nisam se ni okrenula kada su moja dva anđela iskočila ispred mene sa buketom cveća u rukama. "Srećan rođendan draga mama!", viknuli su.Ostala sam na momenat bez teksta a onda ih zagrlila svom snagom.Osećala sam neizmernu sreću i zahvalnost što imam tako divne dečake. Posle su mi pričali kako su se sa babom i dedom dogovorili da deda kupi cveće u njihovo ime. Bila sam baš ganuta i ispunjena ljubavlju. Palo mi je na pamet kako znaju da me naljute kada ne slušaju, kada se svađaju ali i kako znaju jednim gestom ili rečju da te tako jako dotaknu pravo u srce. To je iskrena dečija ljubav.

Nakon što sam napisala sve to na engleskom mlađi sin Marko je poželeo da legnemo i pričamo.U jednom momentu smo ućutali, on je gledao crtani film a ja polako zatvorila oči i zadremala. U jednom momentu me je Marko poljubio i rekao: "Mama volim te!" Pogledala sam ga u te divne plave oči, pomilovala slatke obraščiće i uzvratila:"I ja tebe pile mamino!". Pomislila sam u sebi kako uz sve brige i probleme koje imamo svakodnevno,ovo su trenuci koji su vredni pamćenja. To su trenuci kada treba svom silinom da osetimo ljubav, lepotu i iskrenost. Sve ostalo je nevažno.