понедељак, 29. јул 2013.

Vratih se...

I taman kad sam napisala da ću češće pisati, opet sam omanula. Bila sam u nekoj gužvi a da se ne lažemo nisam imala ni inspiraciju. Ako nemam inspiraciju, neću ni da pišem. 
Šta radim? Sedim u dnevnoj sobi ispred računara i pišem blog, dahćem ko pas od vrućine jer...mašina za veš pere a ona i klima se uključuju u istu utičnicu. U prevodu, dok mašina za veš ne završi svoj zadatak, klima mora da čeka a ja zajedno sa njom. Uf! Najavili su za danas 41 stepen. Svekar odveo decu da se malo kod njih brčkaju u bazenu, muž spava jer je noćas radio a ja eto sedoh konačno nešto da napišem.
Elem, moja najdraža blogerka Dora Vajana, je neke  blogere kandidovala za nagradu Liebestar i postavila 11 pitanja na koja treba da odgovorimo i takođe postavimo pitanja svojim omiljenim blogerima. Mislim da ih treba biti 11 al koji imaju manje od 200 pratilaca.

Pa da krenemo...

1. Koji je tvoj omiljeni miris, a da nije parfem?

     Ima ih više. Miris jorgovana,citrusa,sveže pečenog hleba,cimeta,...

 2. Šta bi uradila kada bi na lutriji dobila milion dolara?

      Olakšala bih sebi život.

3. Kome se diviš i zašto?

     Divim se svojoj majci koja je jedna hrabra i snalažljiva žena.

4. Šta te oduševljava?

    Oduševljavaju me ljudi koji su uvek tu da pruže bezuslovnu pomoć. 

5. Kada bi mogla da biraš destinaciju i kada ne bi postojala prepreka finansijske prirode,  gde bi otišla na odmor?
      
    Dubai.

6. Da li veruješ u ljubav?

     Verujem.

7. Koja knjiga je najviše uticala na tebe?

    Barbara de Angelis: U potrazi za srećom 

8. Šta te najviše iritira?

     Bezobrazluk, nekultura i nepoštovanje. 

9. Da li tvoj život makar malo liči na ono kako si ga zamišljala pre deset  godina?
     
     Malo.

10. Koji je tvoj najveći talenat?

      Podučavanje dece.

11. Šta najviše voliš na sebi?

      Ništa posebno ne ističem. Možda zelene oči.

E sad treba naći novih 11 blogera i postaviti im pitanja. Pošto nemam toliko blogova na srpskom koje pratim i neki možda imaju i više pratilaca, ja stavljam nekoliko koji su meni dragi. Idemo...

Nominujem sledeće blogere:


A pitanja su:

  1. Kada ujutro ustaneš, šta prvo pomisliš?

  2. U kom hobiju uživaš?

  3. Kulinarski specijalitet koji bi svima preporučila?

  4. Koji događaj iz detinjstva još uvek pamtiš?

  5. Na koji način se rekreiraš?

  6. O čemu maštaš i kako se opuštaš?

  7. Kakvu kafu voliš?

  8. Muško - ženska prijateljstva, da ili ne?

  9. Šta te brzo naljuti a šta oraspoloži?

10. Tvoj životni cilj?

11. Moto?


Ajmo dalje!