субота, 30. март 2013.

Uskrs

Nije me bilo jedno vreme. No to je znak da sam u gužvi što je i dobro jer sam uvek kukala kako ne radim, kako sam samo kod kuće i ne zarađujem ništa. E to se napokon promenilo i ubeđena sam da su moje afirmacije i pozitivan stav dobrim doprineli tome. Elem, stigao je vikend a sa njim i praznik, Uskrs! To znači malo predaha i vreme provedeno sa porodicom. Neprocenjivo!

Kako vi slavite Uskrs?

Još kao dete se sećam da smo slavili oba Uskrsa jer sam dete iz mešovitog braka. Uvek mi je to bilo super jer smo dva puta slavili. Igrom slučaja se poklopilo da su i moja deca doživela isto pa sad opet slavimo dva Uskrsa. Kad sam bila mala za Uskrs je uvek bilo lepo i sunčano vreme. Tada smo još imali četiri godičnja doba a ne kao danas zima - leto. Tata bi donosio sa pijace sveže rotkvice, mladi luk i pleteni kolač dok bi mama spremila šunku, kobasice i jaja. Tata je znao da mama i ja obožavamo lale pa nam je tata uvek kupovao. Bez lala na stolu nije mogao biti pravi Uskrs za mene. Obožavam ih. nemaju miris al su tako nežne i lepe.

Juče smo stariji sin i ja farbali jaja a baba i deda će nam poslati šunku i kobasicu. Kad smo ih ofarbali i dovoljno se nadivili ostavili smo korpicu na stolu. Onda je došao mlađi sin i nemogavši da čeka nedelju, da bi se kucali jajima, malo ih je iskucao. Haha...mališa je rešio odmah da odmeri snage jajima. Sreća nije jako lupio pa je pukotina mala.Večeras ćemo načupati travicu i staviti u korpu pa da vidimo šta će zeka noćas doneti. Da li vaša deca još veruju u zeku? Moja da i neću još da im kvarim taj divan osećaj da veruju u čuda.





Sutra idemo na ručak kod muževljevih roditelja i to je tradicija već godinama. Za sledeći Uskrs kod mojih. Volim kada smo na okupu, volim tu toplu, opuštenu atmosferu kada smo zajedno, pričamo, smejemo se, pijemo kaficu i jedemo kolače. Praznici su prilika da se ljudi druže. Uvek smo u nekoj žurbi, nemamo vremena, spremamo, kuvamo, deca, trening,...i baš mi prija kada ne moram ništa od toga već samo da se opustim, nabacim osmeh na lice i uživam u životu. Kao da mi neko tada stisne kočnicu i kaže: "Polako, ne žuri, vidi kako je svet oko tebe divan!". I baš je tako!

Srećan Uskrs i provedite ga u miru i veselju sa svojim najmilijima!