субота, 02. март 2013.

Srećan mi rođendan

Pa evo me opet konačno. Mnogo se toga izdešavalo i jednostavno nisam stigla da pišem. Nisam htela da pišem nešto bezveze i na brzinu samo da bih pisala. Novost je ta da sam počela da radim u istoj školi iz koje sam pre tačno godinu dana otišla.Divno! Vratih se ko Lesi. Haha...Sin mi takođe ide u tu školu pa sam uvek u toku. Hm...mama! Nije posao na neodređeno,opet zamena al u poređenju sa onim kad nemaš posao, ovo je super.

Inače kao što sam početak govori, danas mi je rođendan. Neću reći koji. Haha...Važno je da se osećam sjajno i poletno kao da mi je 20. Ma koga briga za godine. Važno je kako se osećamo i da uživamo u svakom danu i svakoj godini kao da je baš ta najbolja.

E sad da vam napišem kako sam provela ovaj divan dan. Ne,nisam imala gomilu gostiju. Jutro mi je počelo buđenjem u 7.30. Otvorih oči i videh dva moja anđelka pored mene u krevetu. Odmah su skočili na mene i izljubili me za srećan početak ovog lepog dana. Duše moje! Zatim mi je došla tetka koju obožavam sa sestrinim sinom. Popismo kaficu, pojeli torticu i ćaskali. E onda je došao moj tata pa smo malo dedu gnjavili kao i inače. Dede su dečja omiljena igračka.Da,da...Mlađi sin i ja vodili starijeg na trening i uživali gledajući. Za ručak je bila pizza. Nisam se opterećivala svečanim ručkom. Mmmmm...kako divno miriše. Uživam u mirisu origana i bosiljka. Odlučih da bar danas uživam i dam sebi oduška. Muž došao sa posla i doneo poklon. On tačno zna šta volim. Ostatak dana sam provela u odmoru sa svojom porodicom. Predveče smo, nakon kafice, muž, deca i ja otišli u jednu divnu šetnju, svratili malo na igralište i uživali u tim trenucima zajedništva. Mogu reći da sam divno provela ovaj dan. Nije bilo slavlja, poklona, velike i bogate trpeze al je bilo nečega što mi inače fali...vreme sa mojom porodicom. Zaista neprocenjivo!

Pa evo počastite se i podelite parče torte sa nekim koga volite!