среда, 06. март 2013.

Mmmmm...taj neodoljivi miris kafe!

Sedim za kompjuterom, deca gledaju crtać. Pogledah na sat...da,vreme je za popodnevnu kafu. Odmah skačem i idem u kuhinju da stavim vodu na ringlu. Na vrh kasicice šećera, tek da ubije gorčinu i 2 kašičice kafe. Pena se diže i brzo je presipam u svoju omiljenu šolju sa likom Mini Maus (koleginica na poslu mi crtala). Miris kafe se širi po kuhinji i sobi. Mmmmmm, obožavam miris kafe, pogotovo jutarnje. Sedam za kompjuter i dok se šri opojno slatko-gorki miris kafe, dobijam inspiraciju za pisanje.

Kafu prosto obožavam. To je nešto bez čega ne mogu. Prva stvar koju ujutro uradim čim ustanem je da stavim vodu za kafu. Kad je muž kod kuće ponekad on ujutro skuva kafu dok sam ja još u krevetu. Neverovatno al miris kafe mi zagolica nozdrve kroz kroz ključaonicu. Izmami me magijom iz kreveta i nabaci osmeh na lice. Haha, mislićete da sam drogirana. Ne, samo opijena. Kažu da treba uživati u sitnicama i nalaziti zadovoljstvo u malim stvarima. E kafa je jedna od tih malih stvari koja me podiže, nabacuje osmeh na lice i daje energiju. Svaki gutljaj čini neopisivi doživljaj. Mešaju se ukus, miris,...fantazija!

Najviše mi prija jutarnja kafa al i popodnevna je nezaobilazna. Najviše volim crnu, gorku,vruću, bez dodataka. Ponekad volim nes sa mlekom i malo šećera i to uglavnom leti popodne. Tada je pravim sa hladnim mlekom. Uživam pijući je u društvu sa mužem, drugaricom, mamom, ali i sama. Da je nema trebalo bi je izmisliti. A sada odoh da iskapim poslednji gutljajčić i sa osmehom provedem ostatak dana.