уторак, 12. март 2013.

Marko, srećan ti rođendan!

Danas nam je divan dan, divan dan, divan dan,...Da, danas je mom mlađem sinu 3.rođendan! Ne mogu da verujem da je 3 godine tako brzo prošlo, proletelo. Sedoh za kompjuter i iako sam umorna od svih priprema oko rođendana i svega što uz to ide, ipak odlučih da nešto napišem.

Dan je počeo divno i sa osmehom. Deca su mene i muža probudila u 7,30. Muž ustaje a deca se uvlače pod ćebe sa moje desne strane i diraju mi lice da bih otvorila oči. Pokušavam da prolongiram taj momenat jer kad otvorim oči, nema više spavanja. Haha...Filip mi tiho šapuće na uvo: "Mama, hajde budi se, pa treba Marku da čestitaš rođendan. Ja sam se setio da mu je rođendan čim sam se probudio i odmah sam i njega probudio da ga izljubim". E to me pošteno nasmejalo. Pa mogao je baš slavljenika pusti da malo duže spava. Otvorih oči i ugledah divan osmeh mog Marka. Izljubih ga bar 10 puta i poželeh mu srećan rođendan.

Nastavak dana se sveo na kuvanje ručka, pomaganje starijem sinu oko domaćeg, spremanje posluženja za goste i završavanje torte. Kada je torta bila ukrašena pokazala sam je Marku. On se nasmejao i rekao "Vala  (hvala) ti mama punooo!" i čvrsto me zagrlio. Te mile ručice su me tako stegle kao da nikada ne žele da me puste. Neopiv osećaj sreće! Kako su samo deca iskrena, obožavam tu nevinost i iskrenost kod njih. Pogledao me pravo u oči i rekao:" Mama, puno te volim!"



Polako su počeli da stižu gosti, donose poklone,...Marko se svima ljubazno zahvaljivao. Pile moje pametno. Veče je proteklo u prijatnom ambijentu, ćaskanju nas odraslih, slušanju dečjih pesmica i uživanju u jelu i piću. Na stolu su se našle projice sa fetom i šunkom i carska pita sa spanaćem i naravno moja Kasandra torta. Kada su se svi razišli moj slavljenik je ponudio svoju pomoć u raspremanju stola no ja sam se zadovoljila samo time da skloni salvete i pospremi igračke sa bratom. Dečica su nakon kupanja otišla u krevet, stariji brat mlađem pročitao priču za laku noć, dobili veliki poljubac i utonuli u san. Zaista je bio divan dan, baš kao što i treba da bude.

Odoh i ja polako da se ušuškam u krevet i sanjam nešto lepo! A sutra ćemo da smišljamo šta ćemo praviti u subotu kada nam mali drugari dolaze u goste.