среда, 19. децембар 2012.

Novogodišnje odluke

Evo približava nam se 2013. godina i kao i svake godine već uveliko vlada praznična euforija. Ceo grad je okićen, sve šljašti i svi su u nekom trku. Kupuju se pokloni, prave planovi za doček, deca pišu pisma Deda Mrazu, donose se novogodišnje odluke,...Gledajući sve to nekako je i mene uzeo taj zanos pa i pored svih nedaća nekako se osećam poletno i euforično. 



Prvi put smo pozvali goste kod nas da 31.12. zajedno dočekamo Novu 2013, godinu. Do sada smo uvek išli kod nekoga ili bili sami kod kuće. Dopada mi se ideja da ja budem u ulozi domaćice. Već uveliko razmišljam o meniju a u tome mi pomažu i moji sinovi. Oni će mi takođe pomoći da okitimo stan i jelku. Biće sve divno, šljašteće, šareno,...Neke ukrase ćemo sami napraviti a neke ćemo kupiti. 





Obožavam ovaj period godine pa čak i kad je kriza, nema se novaca, svi se pitaju kako će kupiti poklone. No ipak i pored toga volim decembar. Ne mora to uvek biti skup poklon, deci je vazno da dobiju maka i sitnicu, čokoladicu, slikovnicu, nije važno. Važno je da je porodica na okupu, da smo srećni, da smo zahvalni na onome što imamo, da volimo jedni druge i sve to uz božićne pesme i osmeh na licu. Trenutno slušamo ovu :


i ovu:



Kad se približava Nova godina uvek pravimo planove i donosimo odluke. Ja bar pravim a mislim da to radi i dosta vas. Nekada  te planove ostvarim a nekad samo delimično. U svakom slučaju važno je sebi postaviti cilj. 


Neke od odluka koje ja donosim za narednu godinu su sledeće:


  • Početi se zdravije hraniti
  • Naći posao
  • Raditi na svom usavršavanju
  • Bolje ću se organizovati
  • Naći vreme za vežbanje
  • Svaki dan naći malo vremena za sebe
  • Manje sedeti za kompjuterom (automatski ću ispuniti prethodnu tačku)
  • Više kvalitetnog vremena provoditi sa svojom decom
  • Više uživati u životu a manje se nervirati
  • Obnoviti vožnju


Trudiću se da se zaista držim ovih odluka. No ako i malo kiksnem neću sebe kriviti zbog toga. Samo ću reći sebi: "Glavu gore, idemo dalje".

Koje su vaše novogodišnje odluke?