недеља, 30. децембар 2012.

Ispraćamo 2012. godinu

Sedim. Čaj od anisa na stolu. Jelka svetluca. Deca se igraju i povremeno svađaju. Hm,valjda je to normalno. Osećam se umorno. Ovih dana sam imala puno obaveza pa se dosta iscrpeh. Moji roditelji su nam bili na ručku. Popodne muž otišao na posao a mi sedeli i ćaskali uz kaficu. Divno! Kasnije mama i ja pravile neki kolač za sutrašnje slavlje. Mmmmmm...deluje ukusno. Nadam se da ću odoleti iskušenju da ga probam pre nego što nam dođu gosti.

Sutra uveče dočekujemo 2013. godinu. Doći će nam rođaci sa dvoje dece. Biće malo roštilja, ruska salata, mimoza salata,kiflice i kolač. Za decu smo spremili balone i prskalice. Osećam da će biti veoma živo kao i uvek kada su deca tu. Da, dočekujemo narednu godinu i kao i uvek vršim retrospektivu godine kojoj kažemo "Doviđenja". Kakva je bila? Hm...Sve u svemu nije loše. Bilo je uspona i padova, radosti i tuge, osmeha i suza,...al to je život. Uvek očekujemo da nam dolazi bolje vreme, više uspeha i manje razočarenja. Tako se i ove godine nadamo da ćemo ući u bolji period života. Uvek sam bila osoba koja voli život i ceni svaki momenat koji proživi. Iz svih događaja pokušavam izvući nešto dobro.Iz svega pokušavam izvući neku pouku i izaći jača iz svega toga. Svaki pad gledam kao šansu za novi let i kažem sebi "Ko zna zašto je ovo dobro". Naravno ne može se u svakoj situaciji izvući nešto dobro ali to radim kad god je moguće. 

Najveći poraz koji mi se desio ove godine je kada sam ostala bez posla. Posebno mi je teško palo što mi je učinjena ogromna nepravda. Dobijala sam pohvale za svoj rad i zalaganje a onda dobila otkaz uz obrazloženje koje ne pije vodu. Bila sam očajna. Pokušavala sam se opet ukrcati na taj brod al bez jake veze nemaš šanse da se zaposliš u školi. Onda mi je jednostavno dosadilo da molim i čekam i zatvorila sam to poglavlje svog života. Znam koliko vredim i idem uzdignute glave dalje. Sada tražim posao u drugim vodama gde neće biti važna veza već tvoj rad, trud i zalaganje. Znam da ću uspeti. Verujem u to. I zato ostavljam sve ono loše što sam doživela u 2012. godini, nosim sa sobom lepe trenutke, sve stečene pouke i verujem da me čeka bolje sutra.

Svima koji čitaju ovaj post od srca želim srećnu i uspešnu Novu 2013. godinu i da nam svima bude protkana   divnim trenucima koji će nam mamiti osmehe a ako se i desi nešto što će nas rastužiti da iz svega toga izađemo jači i odlučniji.

U ponoć poljubimo voljene, zamislimo želju i nazdravimo!


SREĆNA NOVA 2013. GODINA