петак, 07. децембар 2012.

Danas sam bljak, ali sutra je novi dan!

Veče je, 19.42h i osećam se bljak! Baš tako.Vučem grloboljku već nedelju dana. Tako to biva kad ne preležiš već se zezaš i govoriš sebi: "Ma nije mi ništa". Taman kad sam pomislila da je bolje a grlo opet počelo da boli, užasno boli. Sve me boli, svi mišići i kosti. Šta ja to pišem? Pa rekla sam sebi da ću uvek u svemu tražiti lepšu stranu, neću kukati,...a sad...Al kako naći lepu stranu u ovome? Hm...Eh da...lepša strana je to što sam uz svog sina popodne 3 sata odspavala što ne pamtim kad se poslednji put dogodilo. A osim toga, pa imam i ja pravo malo da bolujem i budem loše zar ne? Zašto uvek ja moram biti ta koja će da mazi pazi, teši, miluje,donosi topao čaj u krevet...? Malo ću i ja da se mazim i da pustim da me maze. Bar ponekad. Ah kako je to lepo. A sutra ću opet biti ona stara, ona koja drži sve pod kontrolom, ona koja sve može i koja je uvek nasmejana. Još samo danas me pustite da budem smorena, neoprane kose, ćutljiva i da mi samo oči vire ispod ćebeta. Hoće li mi neko skuvati čaj? Biću mu neizmerno zahvalna. 


Kad naiđu ovakvi dani, kada sam bolesna ili tužna trudim se da razmišljam pozitivno i verujem da misli mogu uticati na ceo naš život. Ubeđena sam da afirmacije zaista deluju. Samo ponekad mi se desi da ne mogu sebe da nateram da pozitivno razmišljam. No to je sve stvar vežbe. Teram sebe da vidim stvari kao pozitivne i vedre i verujte da kad se udubiš zaista možeš sebe da vidiš kao osobu koja je srećna i zadovoljna. Pa ništa se ne dešava preko noći zar ne? Tako je i ovo proces koji traje al mislim da deluje. Šta vi mislite? Jeste li ikada pokušali? Pokušajte. Evo ja sebe zamišljam trenutno kao zdravu, nasmejanu, srećnu. Sutra ću se sigurno tako probuditi. Videćete. Još samo da mi počnu delovati afirmacije za posao...e tu je nešto zapelo, al ne predajem se ja tako lako.

Evo par afirmacija koje redovno ponavljam:


  • Volim sebe
  • Moj život je savršen
  • Uživam u poslu kojim se bavim
  • Osećam se savršeno dobro
  • Postižem sve ono što zamislim
  • Bogata sam
  • Novac mi dolazi sa svih strana
  • Puna sam energije


Ovo su samo neke od mnogih. A sada vas ostavljam da sami smislite svoje afirmacije dok ja uživam u svojoj oazi. I zapamtite ...