среда, 28. новембар 2012.

Deco volim vas!!!

Eh,sedoh. Da mi je sad još čaša dobrog crnog vina...Inače ne volim alkohol al sad bi mi bas pala.Već 2 dana sam turbo mama. Šta to znači? Mlađi sin je opet bolestan. On pokupi razne viruse svake 2-3 nedelje. Da poludiš. Već sam iscrpljena. A još ne ide u vrtić. Šta će biti kad krene...No u svakom slučaju dve noći ne spavam, izgledam ko rakun,držim časove engleskog i ni jednom nisam zaspala na času. E to se zove uspeh. Uz to pomažem starijem sinu oko domaćeg, kuvam, perem, spremam, širim veš...E onda se malo divim sebi zajedno sa svojim mužem koji me pita: "Kako znaš napamet šta kad kome daješ od lekova, inhalacija...?" E to se zove uigranost. Ušla sam u mašinu i samo se vrtim u bubnju. Haha...Volela bih da me nekad neko snima. Samo mi roleri fale. Sve ko na traci u fabrici. Prava turbo mama.

Sad mi pade nešto napamet. Juče, dok sam išla do sinovljeve doktorice, naletim na grupicu srednjoškolaca. Sasvim slučajno se upletem među njih i posmatram ih. Sećam se sebe u tim godinama. Koliko sam bila bezbrižna samo to nisam znala. Koliko sam bila hrabra da se upustim u nešto što sad ne bih. I to tad nisam znala. Koliko mi je sad život drugačiji. Poželeh da se vratim u taj period života. Ah kako mi je bilo lepo. No onda se setih tatine pokojne tetke koja je uvek govorila "Svaki period života ima svoje čari, samo ga treba znati živeti i uživati u njemu". Ima logike. Osetih ogromnu ljubav prema svojoj porodici i sreću što ih imam. Da, lepo mi je. Iako sam bez posla, lepo mi je. Pa biće jednom i taj posao valjda. Samo treba veroveti. A ja verujem. Još uvek nakon svih uspona i padova verujem u čaroliju. A to su me naučila moja deca. Hvala im na tome. Hvala im što mi pomažu da ne izgubim ono najvažnije u životu, veru, ljubav i iskrenost. Deco volim vas!!!

Volim vas kad se smejete, volim i kada se svađate. Kad ste bolesni i želite da ste ko čičak zalepljeni uz mene a i kad ste zdravi i skačete po nameštaju. Volim vas kad mi od vas skače kosa na glavi, kad vrištite i izluđujete me sa bezbroj pitanja. A i onda kad me nežno gledate, kad me vaše ručice grle i tople usnice ljube.    Moj život ima smisao, sad u ovom trenutku i ja sam srećna. Odlučila sam da budem srećna i uživam u svakom dragocenom trenutku svog života. Eh da mi je još samo ta čaša crnog vina...